Σύλλογος Οι Φίλοι του Κρόκου – Ο Αργαλειός Ξαναζωντανεύει

Ακούστε αυτό το άρθρο

Ο Σύλλογος ” Οι Φίλοι του Κρόκου” σας προσκαλεί στις 3 Αυγούστου και ώρα 19.00 στον προαυλιο χώρο της εκκλησίας , σε μια ξεχωριστή δράση αφιερωμένη στην Αναβίωση της Υφαντικής Τέχνης και της παράδοσης του Αργαλειού!

Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία μικροί και μεγάλοι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την τέχνη της ύφανσης και να συμβάλουν στη διατήρηση μιας παράδοσης που πέρασε απο γενιά σε γενιά.
Η παράδοση δεν φυλάσσεται μόνο στη μνήμη ζει όταν τη μοιραζόμαστε και τη δημιουργούμε ξανά!
 
Σας περιμένουμε!
 
Με εκτίμηση
Οι Φίλοι του Κρόκου