Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου
15.8 C
Tinos

Κοινή Γνώμη: Με ένα “κλικ” απευθείας στον Δήμο Τήνου

Με μεγάλη επιτυχία άρχισε στον Δήμο Τήνου, η πιλοτική πλατφόρμα “Βελτιώνω το νησί μου”. Η ιστοσελίδα, που μπορεί να επισκεφτεί κάθε δημότης, αποτελεί μια νέα υπηρεσία για τη διαχείριση καθημερινών προβλημάτων στο νησί, με απώτερο σκοπό την γρηγορότερη επίλυσή τους.

Μέσω της νέας αυτής υπηρεσίας, στόχος είναι να ελαχιστοποιηθεί η γραφειοκρατία, με σκοπό να κερδίζει χρόνο ο κάθε δημότης και ο δημοτικός υπάλληλος, να προωθηθεί η διαφάνεια και η συνεργασία και τέλος να γίνει διευκόλυνση στον προγραμματισμό των υπηρεσιών του Δήμου Τήνου.

Το κεντρικό σύνθημα της Δημοτικής Αρχής, κατά το λανσάρισμα αυτής της πρωτότυπης πλατφόρμας, είναι, ότι, “ενάντια στην τοξικότητα και στον μηδενισμό των πάντων, απαντάμε με πράξεις φτιαγμένες με αγάπη για τον πολίτη. Βελτιώνουμε συνεχώς τις συνθήκες για όλους, ενώ παράλληλα εκσυγχρονίζουμε τα συστήματα στους υπαλλήλους μας, ώστε να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες σε όλους. Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας για ένα καλύτερο και πιο λειτουργικό νησί”.

Γ. Εξιλζές: “Ένα νέο, καινοτόμο εργαλείο που στοχεύει στην ουσιαστική αναβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών μας”

Ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Διοίκησης και Καινοτομίας του Δήμου Τήνου, Γιάννης Εξιλζές, μίλησε στην “Κοινή Γνώμη”, για τη νέα αυτή πλατφόρμα και τους πολλαπλούς στόχους της.

“Με μεγάλη χαρά παρουσιάζουμε την πλατφόρμα «Βελτιώνω το νησί μου», ένα νέο, καινοτόμο εργαλείο που στοχεύει στην ουσιαστική αναβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών μας. Η εφαρμογή σχεδιάστηκε και συντηρείται εξ ολοκλήρου εσωτερικά από το τμήμα πληροφορικής του Δήμου, υπό την προσωπική μου επίβλεψη ως αντιδήμαρχος, χωρίς κανένα κόστος για τον Δήμο. Αυτό αποδεικνύει πως η σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να διαδραματίσει καταλυτικό ρόλο στην ενίσχυση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, ακόμη και σε συνθήκες υποστελέχωσης που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι Δήμοι”, τόνισε χαρακτηριστικά.

“Με τη νέα πλατφόρμα μειώνουμε τη γραφειοκρατία σε απλά καθημερινά ζητήματα, ενισχύοντας τη διαφάνεια και ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες του 2024. Ξεκινάμε πιλοτικά με τρεις βασικές κατηγορίες – Ηλεκτροφωτισμός, Σήμανση και Ογκώδη Αντικείμενα – προκειμένου κάθε υπηρεσία να προσαρμοστεί σταδιακά σε αυτό το νέο σύστημα και να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες των δημοτών”, συμπλήρωσε ο κ. Εξιλζές

“Ας κάνουμε λοιπόν το νησί μας καλύτερο”

Κλείνοντας, αναφέρθηκε στην ευκολία, με την οποία μπορεί ο κάθε δημότης, να επεξεργαστεί και να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο εργαλείο, αναφέροντας, ότι, “η διαδικασία εγγραφής είναι εξαιρετικά εύκολη και το αίτημα καταγράφεται με μόλις πέντε βήματα. Προβλέπουμε τη σταδιακή προσθήκη ακόμη περισσότερων κατηγοριών, ώστε να καλύπτουμε ακόμη πιο ολοκληρωμένα τις ανάγκες των κατοίκων και να αναβαθμίσουμε το νησί μας σε καθημερινά ζητήματα. Ας κάνουμε λοιπόν το νησί μας καλύτερο. Η πλατφόρμα «Βελτιώνω το νησί μου» αποτελεί ένα σημαντικό βήμα που φέρνει το Δήμο και τον πολίτη πιο κοντά, με γνώμονα τη διαφάνεια, τη μείωση της γραφειοκρατίας και την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών μας”.

Τι μπορεί να επισημάνει ο κάθε δημότης

Ουσιαστικά, η πλατφόρμα ξεκίνησε με τρεις διαφορετικές βασικές κατηγορίες και στον Δήμο, προετοιμάζουν ήδη τις επόμενες. Αυτές οι τρεις κατηγορίες, είναι:

  • Ηλεκτροφωτισμός: Αν παρατηρήσετε καμένη λάμπα, κολώνα που δεν ανάβει ή περιοχή που χρειάζεται φωτισμό.
  • Σήμανση – Πινακίδες: Εάν εντοπίσετε πινακίδες που είναι κατεστραμένες, φθαρμένες ή χρειάζονται επιδιόρθωση.
  • Ογκώδη Αντικείμενα: Εάν παρατηρήσετε ογκώδη αντικείμενα στην περιοχή σας που χρειάζονται απομάκρυνση.

Πως μπορεί να συνδεθεί κάποιος στην πλατφόρμα

Τα βήματα είναι απλά, καθώς κάνοντας κάποιος δημότης εγγραφή μέσα από το fix.dimostinou.gr, είτε από το κινητό του τηλέφωνο, είτε από υπολογιστή θα μπορεί πλέον, πολύ εύκολα να υποβάλλει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά, να ενημερώνεται άμεσα για την εξέλιξή τους, ενώ θα μπορεί να βλέπει κάθε στιγμή, τι συμβαίνει στη γειτονιά του.

Συνεχής βελτίωση της διαδικτυακής εικόνας του Δήμου Τήνου

Λίγους μήνες, νωρίτερα, η Τήνος καθώς βελτίωσε τις συνολικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες τις προς τους πολίτες, καθώς άλλαξε διαδικτυακή εικόνα και πλέον προσφέρει σε κατοίκους και επισκέπτες έναν πιο σύγχρονο ιστότοπο, στον οποίο μπορεί, πλέον, ο οποιοσδήποτε να βρίσκει συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να κάνει την καθημερινότητά του στο νησί, πιο εύκολη.

Η νέα ιστοσελίδα, πίσω από την οποία κρύβεται και πάλι, ο αντιδήμαρχος, Γιάννης Εξιλζές, αποτελεί ένα δυναμικό εργαλείο, με υποστήριξη και συντήρηση που γίνεται εξ ολοκλήρου εσωτερικά. Οι κύριες ενότητες της ιστοσελίδας σχεδιάστηκαν με στόχο την πλήρη ενημέρωση και εξυπηρέτηση των δημοτών, υιοθετώντας τον κανόνα των τριών κλικ για άμεση και εύκολη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.

“Παρέχει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες και υπηρεσίες”

Ο κ. Εξιλζές, αναφερόμενος στους λόγους που οδήγησαν τον Δήμο, στην απόφαση δημιουργίας της νέας αυτής, ανανεωμένης σελίδας, είχε τονίσει, ότι “ο Δήμος Τήνου εισέρχεται σε μια νέα ψηφιακή εποχή με την ανανεωμένη ιστοσελίδα του σε μια συνεργασία με το τμήμα Πληροφορικής του Δήμου η νέα ιστοσελίδα παρέχει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες και υπηρεσίες, υποστηρίζει τη διαφάνεια μέσω της δημοσίευσης αποφάσεων και κανονισμών, και περιλαμβάνει δυνατότητες ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης πολιτών. Είναι πλήρως προσβάσιμη σε Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, διασφαλίζοντας ισότιμη πρόσβαση για όλους τους δημότες. Ο σκοπός αυτής της πρωτοβουλίας είναι η διαφάνεια και η υποστήριξη του δικαιώματος των δημοτών στην ενημέρωση, ένα σημαντικό κομμάτι ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του δημότη που έλειπε από το Δήμο. Πιάνομαι από τα λόγια του δημάρχου, Παναγιώτη Κροντηρά ότι “σωστός δημότης είναι ο ενημερωμένος δημότης” και θα συμφωνήσω απόλυτα”.

Επικοινωνία με τον Δήμο

Στη νέα αυτή ιστοσελίδα, του Δήμου Τήνου, μπορεί ο κάθε πολίτης, να βρίσκει συγκεντρωμένα, όλα τα στοιχεία επικοινωνίας του Δήμου, όπως τηλέφωνα και email των διαφόρων τμημάτων, τα οποία είναι συγκεντρωμένα στην ενότητα “Επικοινωνία” για την εύκολη επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες. Ο Δήμος Τήνου έχοντας σαν προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των πολιτών του, έχει αναπτύξει και ένα νέο τρόπο επικοινωνίας μέσω των εφαρμογών viber και whatsapp οι οποίες δίνουν την ευκαιρία στον δημότη με ένα απλό, δωρεάν μήνυμα, να ενημερώσει της υπηρεσίες του Δήμου, για προβλήματα που έχουν να κάνουν με καμένους λαμπτήρες, διαρροές νερού κλπ. Τα μηνύματα μπορεί ο καθένας, να τα στείλει μέσα από τη ιστοσελίδα του Δήμου Τήνου www.dimostinou.gr(link is external) και θα προωθούνται στην αρμόδια υπηρεσία, κάτι που πλέον θα γίνεται και μέσω της νέας πλατφόρμας “Βελτιώνω το νησί μου”.

Ο Δήμος Τήνου για την απώλεια του Βαγγέλη Αλοίμονου.

Με θλίψη πληροφορηθήκαμε την απώλεια του αγαπητού μας συμπολίτη...

Εκδήλωση με τα παραδοσιακά όργανα της Τήνου

Στα πλαίσια της οργάνωσης εργαστηρίων με θέμα «ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ...

Στον Άγιο Ανδρέα Χατζηράδου Τήνου ο Σύρου Δωρόθεος (ΦΩΤΟ)

Στον ποτέ Κοιμητηριακό Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα Χατζηράδου,...

Πρόγραμμα εκδηλώσεων “Χριστούγεννα στην Τήνο” 2024-2025

Ο Δήμος Τήνου σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στο φετινό εορταστικό...