Το Διοικητικό Συμβούλιο και τα μέλη του Συλλόγου Φίλων Κέντρου Υγείας Τήνου «Νικόλαος Κόγκος» εκφράζουν τις θερμές και ειλικρινείς τους ευχαριστίες προς όλους τους συμπολίτες μας που, με αφορμή την απώλεια του αγαπητού μας Μανώλη Παλαμάρη, προχώρησαν σε χρηματικές προσφορές στη μνήμη του, αντί στεφάνων.
Η συγκινητική αυτή ανταπόκριση αποτελεί σπουδαία στήριξη για τον Σύλλογό μας. Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν θα διατεθούν εξ ολοκλήρου για την ενίσχυση των σκοπών του Συλλόγου και τη βελτίωση των υπηρεσιών του Κέντρου Υγείας Τήνου.
Πρέπει να επισημανθεί ότι ο εκλιπών υπήρξε θερμός συμπαραστάτης του Συλλόγου μας, στηρίζοντας με ζήλο το έργο μας από τη σύστασή του.
Εκφράζουμε τα βαθύτατα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια και τους οικείους του αγαπημένου σε όλους μας Μανώλη Παλαμάρη, ευχόμενοι από καρδιάς για την ανάπαυση της ψυχής του και την κατάταξή του σε χώρα δικαίων.
Ευχαριστήριο για τις δωρεές στη μνήμη του Εμμανουήλ Παλαμάρη
