Για όσους συμπολίτες μας, επαγγελματίες και επαγγελματικούς φορείς επιθυμούν να υποβάλουν αίτημα αποζημίωσης κατά της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, για ζημιές που υπέστησαν λόγω των διακοπών ρεύματος των προηγούμενων ημερών, ενημερώνουμε ότι υπάρχει σχετική διαδικασία που προβλέπεται στην ιστοσελίδα της:
https://deddie.gr/el/upiresies/vlaves-diakopes-reumatos/xorigisi-xrimatikou-posou-gia-vlaves
Ακολουθεί υπόδειγμα αίτησης αποζημίωσης, την οποία θα πρέπει να συμπληρώσετε και να αποστείλετε στην ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής εξυπηρέτησης https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/
εντός των είκοσι (20) επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν
Τα βασικά δικαιολογητικά που θα πρέπει να συνοδεύουν την αίτηση είναι:
1) παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία :
- Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
- Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
2) Θα πρέπει (εφόσον ζητηθεί) να μπορείτε να θέσετε επί 2 ημέρες, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση της ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους. Δηλαδή δεν θα πρέπει να πετάξετε τη συσκευή, ούτε να την επισκευάσετε πριν την εξέταση του αιτήματος αποζημίωσης.
3) υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνεται ρητώς και ανεπιφυλάκτως ότι η ζημία στις συσκευές ή στον εξοπλισμό του οφείλεται σε τυχαία βλάβη ή αστοχία υλικού του δικτύου, θεωρεί ότι το χρηματικό ποσό που εισπράττει από την ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ για την ανωτέρω αιτία είναι απολύτως εύλογο και σε απόλυτη αντιστοιχία με τη ζημία την οποία έχει υποστεί, καταβάλλεται από τη ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ προς αυτόν σε πλήρη και ολοσχερή εξόφληση της εν λόγω ζημίας του και ικανοποιείται πλήρως από αυτό
Η ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ είναι υποχρεωμένη να απαντήσει στο αίτημα αποζημίωσης εντός 15 εργασίμων ημερών.
Παρακαλούμε κάθε αίτημα αποζημίωσης που θα υποβάλλεται από συμπολίτες μας, επαγγελματίες και επαγγελματικούς φορείς, να κοινοποιείται αντίγραφο με τα συνημμένα έγγραφα και στο Δήμο, προκειμένου ο Δήμος να μπορέσει να το αξιοποιήσει στα πλαίσια των διαδικασιών που θα κινήσει.
ΔΗΜΟΣ ΤΗΝΟΥ